ביור בבתי אבות קחו את הצחוק ברצינות חלק ד'

צחקו אותה

אז מה בעצם אנו יכולים לעשות כבר כעת? ממש עכשיו? הנה לפניכם כמה אפשרויות לתרגול

שמחה וצחוק:

להתחיל את היום בחיוך. לחייך לעצמכם במראה, למשפחה, לקרובים ןלמכרים.

שוב המראה: להסתכל במראה, לעשות פרצופים ולצחוק.

להאזין לקלטות ודיסקים עם קולות של צחוק. לצפות בסרטים ובהצגות מבדרים ומצחקים. ללבוש בגדים צבעונים ולהשתמש באביזרים מעוררי תשומת לב ומשמחים.

לאמץ גיזה אופטימית לחיים, לחפש ולמצוא את הדברים הטובים בכל אירוע.

לשחק עם הילדים והנכדים, להשתטות, לצחוק איתם.

להשתתף בחוגים ומפגשים שבהם נפגשים אנשים שמחים במועדונים ובמתנ"סים.

המלצה חמה להצטרף לקורס "אימון לשמחה" דרך האינטרנט. הקורס מוענק בחינם על ידי נילי דור האלה (www/laughteryoga/co/il), מנחה ומדריכה בכירה שביטת היוגה צחוק. בקורס זה תקבלו פעם בשבוע היישר לאי-מייל שלכם שיעור אינטרנטי שיעלה את מפלס השמחה בלכם. להשתתף במפגשי צחוק לפחות פעם בחודש בקבוצות ברחבי הארץ.

הגענו לעולם ונולדנו עם כלי ייחודי מדהים שניתן לשימוש בכל עת, בכל מקום, בכל מצב. כל שעלינו לעשות הוא לפתוח את הפה, ולהשתמש בקוסם ושמו צחוק בכל זמן כל הזמן.

המאמר באדיבות בלה עברון. בלה עברון היא מנחה ומדריכה בכירה בשיטת היוגה צחוק, מומחית בהנחיית גיל הזהב וקשישים.

הפוסט הזה פורסם בתאריך גיל הזהב, חברה וזיקנה, משפט וזיקנה. קישור קבוע.

סגור לתגובות.